Páxines del llibru muertu

Elisabet Felgueroso López
13 x 20 cm
130 páxs.

El llibru de la vida que’l ser humanu escribe contién páxines amargues como les que nos cuenten la muerte del llibru que con tantu esfotu lleía Alvarina; páxines escures per onde andulien el maltratu y l’abusu familiar, nes que la muerte señoria les ringleres torcíes del destín. Hai llibros nos que la vida humana tien menos valir que la tapicería del coche de los ingleses del pueblu d’Olivina Ruiz. Por embargu hai tamién páxines anubríes d’humanidá y d’arguyu, llinies que marquen el camín del amor más grande y de la solidaridá.

De tolo anterior tán feches les páxines d’esti llibru d’Elisabet Felgueroso, escrites con mano firme y grandes dotes de narradora.

Elisabet Felgueroso López (Llangréu, 1980) ye llicenciada en Filoloxía Hispánica pola Universidá d’Uviéu, onde cursó’l doctoráu n’Estudios de la Muyer, dedicando’l so trabayu d’investigación al tratamientu de la imaxe de la muyer na cultura minera a finales del sieglu XIX. Algamó dellos premios lliterarios n’asturianu y castellán y tien espublizao en varies revistes y antoloxíes de rellatos. Ye colaboradora del diariu La Nueva España, onde firma la columna «El filandón».

Comentarios

Entradas populares