El Sol Negru de Wewelsburg

Xabiero Cayarga
Incla Interior, 102
ISBN: 978-84-8053-627-1
13 x 20 cm
|| 188 páxs. || PVP: 9 €

La Obergruppenführersaal, Sala de los xenerales, del castiellu de Wewelsburg tien en suelu de mármole un mosaicu que representa un sol de doce rayos formaos poles runes SS, el Schwarze Sonne, o Sol Negru. Esti castiellu, destruyíu demientres la Guerra de los Trenta Años y vueltu a construyir, foi un centru d’importancia bien grande demientres el nacionalsocialismu: alquiláu en 1934 pol llugarteniente de Hitler, Heinrich Himmler, esti tentó de convertilu nel centru del nuevu mundu que diba xurdir en ganando’l Tercer Reich la batalla última.
El mundu de la emigración, del racismu, la xenofobia y el antisemitismu afitáu na pobreza material y mental de l’Alemaña unificada del sieglu XXI ye l’escaparate que nos presenta esta novela, al traviés de Marcial, un asturianu de la emigración, que va xuntase con un grupu de neonazis que tienen como centru base esti castiellu, al que van a recibir llecciones polítiques y de revisión de la historia.
Xabiero Cayarga (Cangues d’Onís, 1967) ye ún de los escritores más reconocíos de la lliteratura asturiana d’anguaño. Narrador y poeta tien publicaos dellos volúmenes de cuentos (Les gatileres del cielu, Güelgues sobre’l llagu, A flor de piel) y la novela Trastes de bufarda. Ganador de los premios «Teodoro Cuesta» y «Xuan María Acebal», ye autor de los poemarios El deliriu d’esclavu, Pequeña Europa, Les llingües de la Hidra y La ñeve del cuquiellu (en preparación).

Comentarios

Entradas populares