Palabres d'un tiempu

Pablo Rodríguez Alonso
Premiu «Nené Losada Rico» 2010
Pontiga, 6
ISBN: 978-84-8053-639-4
14 x 21 cm
|| 56 páxs. || PVP: 7 €

Segundu poemariu del autor, Palabres d’un tiempu ye una obra de madurez, de palabra pausada, pero inquietante. Abren el llibru versos precisos de quien s’enfrenta a la vida adulta consciente de que les palabres d’esti tiempu son palabres mayores, lloñe de les rises y l’esfrute de la neñez: palabres d’un tiempu «fatigáu d’esperances».

La desolación de la vida adulta, de la muerte de la madre o del amor como pasáu o como presente desgarrador, andulien los versos apotaos y firmes d’esti poemariu col que l’autor foi a facese col Premiu «Nené Losada Rico» na so convocatoria del añu 2010.

Pablo Rodríguez Alonso (Xixón, 1979) ye llicenciáu n’Historia pola Universidá d’Uviéu. Como poeta ganó en 2005 el premiu de poesía «Teodoro Cuesta» con La lluz del nordés (Ediciones Trabe, 2006). Como historiador féxose con dellos premios d’importancia, como’l V Certamen Cultural Jóvenes Artistas 2005 convocáu pol Conceyu de Cáceres col ensayu Idioma, nacionalidá y conflictu y más de recién el XII Premiu d’investigación y divulgación «Rosario de Acuña» col trabayu De totalitarios a «demócrates» (Zahorí Ediciones, 2011).

Comentarios

Entradas populares