Exitosa presentación del libro «El extraño viaje» de Ovidio Parades


Con gran éxito de público y venta se presentó en la plaza del pescado de Trascorrales de Oviedo el libro El extraño viaje de Ovidio Parades.
En el acto intervinieron, además del autor, el editor, Inaciu Iglesias, y la presentadora del libro, Carmen Suárez. Para finalizar, la periodista radiofónica de Onda Cero, Azucena Vence, leyó el pasaje del libro titulado «Brooklyn».
Durante la presentación se proyectaron varios videos sobre personalidades que de una u otra manera están relacionadas con el autor y este «extraño viaje».

Con éxitu de públicu y venta bien grande presentóse na plaza'l pescáu de Trescorrales d'Uviéu'l llibru El extraño viaje d'Ovidio Parades. Intervinieron nel actu, amás del autor, l'editor, Inaciu Iglesias, y la presentadora'l llibru, Carmen Suárez. Pa terminar, la presentadora radiofónica d'Onda Cero, Azucena Vence, lleó'l pasaxe del llibru tituláu «Brooklyn». Demientres las presentación proyectáronse dellos vidios sobre personalidaes que de dalguna manera tán rellacionaes col autor y esti «raru viaxe».

Comentarios

Entradas populares