La cocina popular asturiana. 2ª edición

José Luis Fernández
ISBN: 978-84-8053-637-X
12 x 22 cm
|| 136 páxs. || PVP: 9 €

Esti llibru recueye una esbilla de recetes de la braera cocina popular asturiana, la que, xeneración tres xeneración, tien fecho d’Asturies una tierra onde la gastronomía ye ún de los pegoyos de la so identidá colectiva: cenciella, fácil y saborgosa. ¡Bon provechu!
José Luis Fernández (Uviéu, 1959) realizó programes de radio de dixebraos conteníos (musical –rock, blues–, cine, cómic y novela negra –hard-boiled–) n’emisores independientes, amás de collaborar nel proyectu educativu Llambrión d’Ediciones Trabe. Nesti llibru avérase a otra de les sos pasiones: la cocina asturiana.

Este libro recoge una selección de recetas de la verdadera cocina popular asturiana, la que generación tras generación, hizo de Asturias una tierra en la que la gastronomía es uno de los pilares en los que se sustenta su identidad colectiva: sencilla, fácil y sabrosa. ¡Que aproveche!
José Luis Fernández (Oviedo, 1959) ha realizado programas radiofónicos de distintos contenidos (musical –rock, blues–, cine, cómic y novela negra –hard-boiled–) en emisoras independientes, además de colaborar en el proyecto educativo Llambrión de Ediciones Trabe. En este libro aborda otra de sus pasiones: la cocina asturiana.

Comentarios

Entradas populares