Refraneru asturianu



Xuan Xosé Sánchez Vicente
Xente de casa, 10
ISBN: 978-84-8053-661-5
14 x 21 cm ||258 páxs. || PVP: 12 €

Esta segunda edición, ampliada y revisada, del Refraneru asturianu ye la más completa recopilación de refranes d’Asturies que se pue alcontrar.
El llibru ta dividíu en tres partes bien estremaes: una teórica, na que los autores espliquen con brevedá y aciertu qué entendemos por refraneru «asturianu», les distintes clases y formes sintáctiques que presenta, así como dalgunes notes característiques de la paremioloxía asturiana referida al cuerpu, la enfermedá y l’alimentación. Al tiempu, los autores faen una reflexón sobre’l camín qu’han triar los futuros estudios sobre’l refraneru asturianu, al empar qu’estudian la bibliografía yá existente.
Sigue depués la segunda parte, el refraneru propiamente dichu, que recueye más de 4.000 refranes clasificaos según el tema al que faen referencia. A lo último pieslla’l llibru un mui útil índiz temáticu, por palabres qu’apaecen usaes nos refranes, que facilita la busca d’un refrán determináu.
Ye esta una publicación pa saborgar, pa deprender y, al empar, pa evitar el desaniciu d’una parte importante de la cultura asturiana. El refraneru reflexa meyor que nada la forma de ser, de ver y de sentir la vida d’esti pueblu.

Comentarios

Entradas populares