EDICIONES TRABE ESTRENA PROPIETARIOS


Esther Prieto y Samuel Castro son, dende esta selmana, los nuevos propietarios d'Ediciones Trabe. Depués de cinco años al frente, Inaciu Iglesias dexa la editorial en manes d'Esther y Samuel que, con bien d'años d'experiencia na empresa, empiecen una nueva etapa con un aquello de precupación pero con bien d'ilusión. 

Inaciu Iglesias: «Ye'l momentu de cerrar una etapa. Toi mui contentu y arguyosu de lo que fixe estos cinco años anque, la verdá, cola crisis, tocóme baillar cola más fea». «Nesti tiempu correspondióme llevar alantre una auténtica reconversión y, en poques palabres, reducir el tamañu de la editorial pa adaptalu a les nueves circunstanfcies. Fíxilo lo meyor que supe y fui quien y tengo pa mi qu'agora soi a dexa-yos un negociu vidable y con futuru. Toi seguru qu’Esther y Samuel van facelo mui bien. Tienen experiencia, conocen el negociu y son abondo sensatos. Préstame qu'un proyectu como Trabe, que ya tenía una historia primero que yo aportara, tenga -agora que marcho- una continuidá d'equí pa en delantre».

Esther Prieto / Samuel Castro: «Con esti cambiu de propiedá garantizamos la continuidá de la editorial y de los compromisos colos autores, distribuidores, llibreríes y veceros, a quien agradecemos, esti añu qu’Ediciones Trabe cumple venti, l’enfotu que siempre tuvieron pa con Trabe... Otra manera, queremos agradece-y a Inaciu Iglesias los cinco años que trabayemos con él y les facilidaes que nos dio en tou momento pa l’alquisición de la empresa. Ensin la so xenerosidá nun diba ser posible.
En cualquier casu, Ediciones Trabe va siguir al serviciu de la sociedá y la cultura asturianes y de tolos actores que les faen posible».

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares