Proses profanes


Joan Roís de Corella
Torna, entamu, notes y apéndiz léxicu de Pablo Suárez García
Incla interior, 117
ISBN: 978-84-8053-811-4
13 x 20 cm || 372 páxs. || PVP: 15

Joan Roís de Corella (Valencia 1435-1497) ye, quiciabes, el menos conocíu de los clásicos de la lliteratura en catalán, pesie a formar parte d'un selectu garapiellu d'autores del llamáu Sieglu d'Oru valencianu, xunta figures tan importantes como Ausiàs March, Joanot Martorell, Isabel de Villena o Jordi de San Jordi.
Poeta y narrador, eclesiásticu y caballeru, la so obra ye abondosa y variada: relixosa y profana, d'enclín medieval y renacentista. Esta mezclienda y manera de facer de Corella faen d'él l'autor más modernu de la lliteratura en valencianu-catalán de la dómina.
Esti volume, como amuesa'l títulu, recueye namás la so obra en prosa de calter profanu, clasificada en mitolóxica, amorosa y filosófica.
Pablo Suárez García (Udrión, 1973) ye doctor en Filoloxía, inxenieru superior de Telecomunicación, llicenciáu en Ciencies Matemátiques y en Filoloxía Hispánica y especialista universitariu (máster) en Filoloxía Asturiana. Amás d'esta versión n'asturianu de la prosa non relixosa de Corella, tien tornaes a la llingua asturiana obres de gran importancia dientro la lliteratura peninsular como El Quixote, Tirán el Blancu (de Joanot Martorell), o El suañu (de Bernat Metge).

Comentarios

Entradas populares