L'amor suicida (y otros cuentos d'encargu)/El amor suicida (y otros cuentos de encargo)


Miguel Rojo
Incla Interior, 114
Edición billingüe ilustrada
ISBN: 978-84-8053-774-2
13 x 20 cm || 232 páxs. || PVP: 15 €

Los trenta y dos cuentos qu'inclúi Miguel Rojo nesti volume fueron saliendo nes páxines d'El Comercio y de La Voz de Avilés, d'ehí la denominación de «cuentos d'encargu». L'universu ficcional que l'autor remana nestes páxines ye bien ampliu; nél hai espaciu pa lo fantástico y lo costumista, pa lo metalliterario y lo dramático. D'igual manera, quien narra va cambiando de cuentu en cuentu de la primer persona a la tercera, del narrador masculín a la voz femenina que nos cuenta... Nun hai tema dengún que-y seya ayenu a Miguel Rojo, que s'amuesa equí como un escritor de mirada aliella y que ye a trescribir les coses del mundu y de la vida cola maestría y la pureza del narrador avezáu.
Miguel Rojo (Zarracín, Tinéu, 1957), escritor de reconocíu prestixu nes lletres asturianes, tien yá una llarga trayectoria lliteraria mesmo n'asturianu qu'en castellanu. Conocíu sobremanera como poeta y narrador, los sos últimos poemarios son Territorios –ed. billingüe– (2007) y El paséu (2011). Autor de la novela más vendida de la narrativa asturiana del Surdimientu, Histories d'un seductor (Memories d'un babayu) –1993–, que cuenta tamién con versión castellana, al igual que la mayoría de les sos publicaciones infantiles: De qué tará fecha la lluna (2008) o El viaxe de Tin y Ton (2008). En castellanu destaquen, amás del relatu Raitán el petirrojo (2003), les noveles La senda del cometa (2007) y La hoja del Ginkgo biloba (2010).

* * *

Los treinta y dos cuentos incluidos en este volumen fueron apareciendo en las páginas de El Comercio y La Voz de Avilés; de ahí la denominación de «cuentos de encargo». El universo ficcional que maneja el autor en estas páginas es muy variado; en él hay espacio para lo fantástico y lo costumbrista, para lo metaliterario y lo dramático. Así mismo, quien narra va cambiando de la primera persona a la tercera, del narrador masculino a la voz femenina que nos cuenta... Ningún tema le resulta ajeno a Miguel Rojo, que se muestra aquí como un escritor en estado de alerta que sabe transcribir las cosas del mundo y de la vida con la maestría y la pureza de un narrador de oficio.
Miguel Rojo (Zarracín, Tineo, 1957), escritor de reconocido prestigio en las letras asturianas, cuenta ya con una larga trayectoria literaria tanto en asturiano como en castellano. Conocido sobre todo como poeta y narrador, sus últimos poemarios son Territorios –ed. bilingüe– (2007) y El paseo (2011). Autor de la novela más vendida de la narrativa asturiana del Surdimientu, Historias de un seductor (Memorias de un gilipollas) en su versión castellana (2002) –lengua a la que también fueron traducidas muchas de sus publicaciones infantiles: De qué estará hecha la luna (2008) o El viaje de Tin y Ton (2008)–, de sus obras en la lengua de Cervantes destacan el relato Raitán el petirrojo (2003) y las novelas La senda del cometa (2007) y La hoja del Ginkgo biloba (2010).

Comentarios

Entradas populares