Tarazones de solombra (Coágulos de sombra)


Iván Suárez Parades
Premio Asturias Joven de Poesía, 2013
ISBN: 978-84-8053-744-5
14,5 x 21,5 cm || 56 páxs. || PVP: 6 €

Tarazones de solombra ye un poemariu escritu dende’l corazón. Pallabres que se visten de seronda y de primavera. Pallabres d’amor y de dolor. Pallabres de suaños y de fracasos. Pallabres de vida. L’autor acaballa ente los tarazones de solombra cola decisión de quien s’arriesga a vivir atáu a la pasión.
Iván suárez Parades (Grau, 1978) ye mayestru especialista n’Educación Física. Trabayó en dellos centros educativos de Galicia, Aragón y Asturies. Espublizó los llibros Juegos desde los cuentos (CCS 2010) y Juegos para salvar el planeta (CCS 2013). Participó en delles antoloxíes de cuentos curtios y llogró premios polos sos relatos. Collabora cola revista de lliteratura infantil y xuvenil Platero. Ye fundador y guitarrista del grupu punk Los Majaderos.
Soñador incansable, cada nueche piésllase na so factoría de pallabres ficticies y gocia texendo hestories y versos. Cree nel poder que tienen les pallabres p’ayudar a construyir un mundu meyor. Por eso, ámales.

Coágulos de sombra es un poemario escrito desde el corazón. Palabras que se visten de otoño y de primavera. Palabras de amor y de dolor. Palabras de sueños y de fracasos. Palabras de vida.

El autor cabalga entre los coágulos de sombra con la decisión de quien se arriesga a vivir atado a la pasión.
Iván Suárez Parades (Grado, 1978) es maestro especialista en Educación Física. Ha trabajado en varios centros educativos de Galicia, Aragón y Asturias. Ha publicado los libros Juegos desde los cuentos (CCS 2010) y Juegos para salvar el planeta (CCS 2013). Ha participado en varias antologías de cuentos breves y ha obtenido premios por sus relatos. Colabora con la revista de literatura infantil y juvenil Platero. Es fundador y guitarrista del grupo punk Los Majaderos.
Soñador incansable, cada anochecer se encierra en su factoría de palabras ficticias y goza tejiendo historias y versos. Cree en el poder que tienen las palabras para ayudar a construir un mundo mejor. Por eso, las ama.

Comentarios

Entradas populares